
kód | PE131934 |
ISBN | |
EAN | 9788081420139 |
Autor | |
Vydavatel | Fortuna Libri |
Cena s DPH | 343 Kč |
Cena bez DPH | 298.3 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 61 Kč |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 343 Kč s DPH.
Iste máte aspoň zhruba jasno v najbežnejších politických výrazoch, ako napríklad pravičiar, ľavičiar, národniar, ale vedeli by ste povedať, kto sú neokonzervatívci? A čo tak pojmy ako oligarchia alebo anarchosyndikalizmus? Všetci uznávame, že politika patrí k najčastejším a najhorúcejším témam spoločenských debát, ale koľkým z nás sa už stalo, že náš v politickej hádke nachytali, že nám chýbajú základy tej či onej politickej teórie a že iba tápeme dookola?
Kniha 30 sekúnd politiky vám aspoň trochu pomôže vyhnúť sa takýmto trápnym chvíľkam. Politickí teoretici rozličných farieb v nej dostali za úlohu jasne, neskreslene a vecne charakterizovať 50 najvychytenejších "izmov", "archíí" či "kracií", ktoré od čias aténskeho Perikla hýbu svetom.
Kniha opisuje vybrané politické teórie všeobecne prístupným spôsobom, každú asi tristo slovami na dvoch stranách, z ktorých jednu vždy venuje ilustrácii - výstižný obrázok dá niekedy čitateľovi viac ako dlhý a nudný novinársky rozhovor.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Fortuna Libri
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.