
kód | PE128439 |
ISBN | |
EAN | 9788081092077 |
Autor | |
Vydavatel | Eastone |
Cena s DPH | 419 Kč |
Cena bez DPH | 364.3 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 74 Kč |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 419 Kč s DPH.
Uznávaný americký novinár John A. Byrne zozbieral 25 príbehov o vzniku najvplyvnejších firiem a korporácií, ktoré svojimi obchodnými modelmi či prístupom k zákazníkom výrazne ovplyvnili trhy a zmenili svet.
Podnikatelia ako Michael Dell (Dell), Oprah Winfrey (Harpo, Inc.), Reid Hoffman (LinkedIn), Fred Smith (FedEx), Phil Knight (Nike), Howard Schultz (Starbucks), Bill Gates (Microsoft), Steve Jobs (Apple) a mnohí ďalší sa v rozhovoroch s autorom zdôverujú nielen so svojimi obchodnými stratégiami a prístupmi k manažovaniu ľudí či riešeniu problémov, ale rovnako otvorene opisujú aj svoje detstvo, všeobecné názory na dianie vo svete či vplyv biznisu na ich súkromný život a opačne.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Eastone
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.