
kód | KOKOS176963 |
ISBN | |
EAN | 9788090455658 |
Autor | |
Vydavatel | MM Production |
Cena s DPH | 297 Kč |
Cena bez DPH | 258.3 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 52 Kč |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 297 Kč s DPH.
Nová kniha Miloše Matuly se týká Mayů, jejich kalendáře, časového zrychlení, starověkých civilizací a transformace vědomí v období let 1997-2026.Rok 2012 je rokem, kdy podle Mayské tradice skončí 21. prosince kalendář, který Mayům přinesli bohové. Co čeká svět? Dá se očekávat nějaká katastrofa? Či přinesou bohové nový kalendář? Podle ezoterního učení před-dynastických Egypťanů končí věk temnoty, označovaný jako Amon. Každopádně toto datum značí velkou transformaci ve vědomí, duchovním srdci a též přináší nové, vyšší oktávy energií, které by měly znamenat úsvit Nového věku. Mayové říkají, že bychom se měli radovat, i když... Miloš Matula se zmíněným tématem zabývá již od roku 1998. V loňském roce měl to štěstí zpovídat snad největšího odborníka na mayský kalendář, švédského vědce žijícího v USA Carla Johana Callemana. Předmluvu ke knize napsala Barbara Hand Clow.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství MM Production
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.