
kód | EM0191385 |
ISBN | |
EAN | 8595245702052 |
Autor | |
Vydavatel | MAGAZINE |
Cena s DPH | 164 Kč |
Cena bez DPH | 142.6 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 164 Kč s DPH.
První lekce estetiky, které děti neodolají… Ojedinělý autorský projekt, který dětem vstřícnou a zábavnou formou přiblíží české umění. Ideální pro děti od 3 let, 22 tvořivých úkolů pro děti. Autorky projektu Andrea Tachezy a Petra L. Staňková se nechaly inspirovat dobou kolem roku 1930, kdy pánové ještě chodívali do práce v klouboucích, a dámy po kavárnách popíjely horkou vodu s citrónem. "Nečekáme, že se ze všech malých čtenářů našich omalovánek stanou historici umění nebo přímo umělci, jen si skromně přejeme inspirovat krásou a hledat oduševnělost světa v jednoduchosti," vyznávají se autorky v předmluvě netradičně elegantních omalovánek.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 15.7.2012.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství MAGAZINE
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.