
kód | EM0223829 |
ISBN | |
EAN | 9788073917463 |
Autor | |
Vydavatel | Slovart |
Cena s DPH | 254 Kč |
Cena bez DPH | 220.9 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 254 Kč s DPH.
Expert na whisky Ian Buxton prošel regály světových obchodů s whisky a doporučuje rozmanitou sbírku starých favoritů, hvězdné nováčky a z nepochopitelných důvodů neznámé značky, které prostě musíte okusit. Tato praktická kniha, která z výběru vyřadila obskurní, směšně limitované a neskutečně drahé whisky, není seznamem cenami ověnčených 101 „nejlepších" whisky světa, je to průvodce pro nadšence, kteří musí vyhledat a vyzkoušet, aby si doplnili svoje vzdělání o whisky. Navíc je tato kniha i velmi praktická, pomáhá dekódovat marketingový humbuk a jde přímo k věci. Přináší zkrátka 101 značek whisky - ať už z Indie, Ameriky, Švédska nebo Irska, Japonska nebo hor, údolí a ostrovů Skotska, které nadšenci musí vyzkoušet.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Slovart
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.