
kód | PE12064 |
ISBN | |
EAN | 9788072099429 |
Autor | |
Vydavatel | SLOVART, s.r.o. NAKLADATELSTVí |
Cena s DPH | 339 Kč |
Cena bez DPH | 294.8 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 60 Kč |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 339 Kč s DPH.
Restaurace, kavárny a bary patří k obchodům, které jsou vystaveny největšímu konkurenčnímu boji. Zapsat se do podvědomí veřejnosti je neodmyslitelnou podmínkou jejich existence. Tato kniha je katalogem grafiky pro restaurace, kavárny, bary, hospody a bufety, jejichž cílem je získat zákazníky, kteří si podniku všimnou a stanou se stálými hosty a tím jeho existenci podpoří. Tato sbírka inspirujících a inovujících grafik zahrnuje jak identikikační, tak lokalizační znaky, reklamní předměty, příbaly, menu a leccos jiného. Je jakýmsi základním zdrojem pro návrháře pracující se zákazníky hostinských podniků.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 9.11.2012.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství SLOVART, s.r.o. NAKLADATELSTVí
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.