
kód | CPKCNP001 |
ISBN | 978-80-2399-422-3 |
EAN | 9788023994223 |
Autor | Jan Grombíř, Jakub Grombíř |
Vydavatel | Nadace Partnerství |
Cena s DPH | 218 Kč |
Cena bez DPH | 180.2 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | 252 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | 130 x 210 mm |
Hmotnost | 460 g |
Cena této knihy byla jen 218 Kč s DPH.
Přijměte pozvání na jižní Moravu, do kraje štědré přírody, zářivého slunce a pohostinných lidí. Provedeme vás unikátními uličkami památkově chráněných sklepů v Petrově, Vlčnově, Blatnici či Pavlově, ojedinělým areálem sklepů kopaných v sedmi patrech nad sebou na Vrbici i starobylými lokalitami sklepů na Znojemsku, které po staletí nezměnily svoji tvář. Poznáte historii i současnost vinařství na jihu Moravy, dávné legendy a zvyky, život ve sklepních uličkách dnes i v dobách našich pradědečků. Objevíte kraj, kde vinařství a víno inspirovalo vznik lidových písní, zvyků i tradic a kde práce na vinici a ve sklepě dodnes určuje rytmus života zdejších obyvatel a formuje jejich duše. Ve sklepních uličkách i samostatných vinařských osadách, tvořících svět sám pro sebe, potkáte vinaře, kteří vás naučí víno znát i koštovat. Vydejte se s námi cestou mezi řádky vinic do romantických zákoutí sklepních uliček, navštivte kraj družných lidí a místa, kde se zastavil čas. A zastaví se určitě i vám, neboť den, který strávíte ve vinném sklepě, se do života nepočítá... Za tajemstvím vinných sklepů se můžete vydat také na kole, jihovýchodní Morava je protkaná sítí Moravských vinařských stezek. Charakteristiku jednotlivých okruhů najdete v úvodu ke každé podoblasti. Uvnitř této publikace jsou rovněž orientační mapy, zahrnující čtyři vinařské podoblasti a jedenáct vinařských stezek, které vás mohou inspirovat při plánování jednodenního výletu nebo vícedenní poznávací expedice po sklepních uličkách jižní Moravy.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 15.3.2013.
Další knihy
- Další knihy od autora Jan Grombíř, Jakub Grombíř
- Další knihy z nakladatelství Nadace Partnerství
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.