
kód | EM0150456 |
ISBN | 978-80-7217-687-8 |
EAN | 9788072176878 |
Autor | Nick Bijl van der |
Vydavatel | Jota |
Cena s DPH | 132 Kč |
Cena bez DPH | 114.8 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 132 Kč s DPH.
Příběh jedné z nejneobvyklejších vojenských jednotek ve druhé světové válceVícenárodnostní 10. komando bylo tvořeno příslušníky francouzských, holandských, belgických, norských, polských a jugoslávských svobodných vojenských sil, které unikly před německou okupací. Všichni jeho členové museli absolvovat výcvikový kurs Zelených baretů v Achnacarry ve Skotsku.Autor odhaluje, že kromě šesti národních kontingentů existovala tajná jednotka, sestavená hlavně z východoevropských Židů, kteří unikli nacistické okupaci a pronásledování.10. komando nikdy nebojovalo jako jedna skupina, ale poskytovalo své příslušníky pro konkrétní operace, odpovídající jejich původu. Například 1. četa (francouzská) se podílela na přepadení Dieppe, 2. četa (holandská) bojovala u Arnhemu a 5. četa (norská) přepadla Lofotské ostrovy. Ve zbývajícím čase plnili jeho členové důležité zpravodajské úkoly, když vyslýchali zajatce, překládali ukořistěné dokumenty, chodili na průzkumné hlídky a shromažďovali zpravodajské informace o plážích pro den D. Národní čety se staly základem pro poválečné národní přepadové jednotky.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 26.6.2013.
Další knihy
- Další knihy od autora Nick Bijl van der
- Další knihy z nakladatelství Jota
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.