
kód | PE80261 |
ISBN | |
EAN | 9788086296180 |
Autor | |
Vydavatel | Koršach |
Cena s DPH | 221 Kč |
Cena bez DPH | 192.2 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 221 Kč s DPH.
Kniha reaguje na bouřlivé diskuse odborníků i laiků k realizaci dlouhodobého procesu
nazývaného reforma veřejných financí. Pro rok 2008 v plné míře platí novely účetních a
daňových zákonů, které přinesly stovky změn.
Některé novinky jsou známé, jedná-li se třeba o výši sazby daně z příjmů. Jiné, neméně
významné, ovlivňující tzv. základ daně, zůstaly mnohdy nepovšimnuty, skryty.
Proto název knihy 1. Účetní závěrka po novelách zákonů je velmi výstižný. Sestavujeme
účetní závěrku ruku v ruce se zpracováním daňového přiznání a naší povinností je respektovat
všechny změny, i když jsou nepopulární a vedou ke zvýšení daňové povinnosti.
Úvodní dvě kapitoly jsou věnovány stručnému teoretickému výkladu, změnám Zákona
o účetnictví, Vyhlášky a Českých účetních standardů.
Stěžejní částí knihy je třetí kapitola nazvaná Účetnictví a Daně. Jedná se o propojení
novely Zákona o daních z příjmů s Účetnictvím. Krok za krokem se doslova prokousáváme
účetnictvím, procesem účetní uzávěrky a upravujeme účetní výsledky, aby bylo možné
zjistit výši daně. K dispozici jsou desítky konkrétních příkladů a upozornění na úskalí, která
přinesla novela veřejných financí, tj. nenápadné změny v účetních a daňových předpisech,
například uznávání daňových nákladů.
Ve čtvrté kapitole nabízíme vyplněné Daňové přiznání, které vychází ze vzorových
příkladů. Navazující kapitola pátá obsahuje kompletní Účetní závěrku podle nových
pravidel, tj. Rozvahu, Výsledovku, Přílohu a související Přehledy cash-flow a vlastního
kapitálu.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Koršach
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.