
kód | PE136874 |
ISBN | |
EAN | 9788089502257 |
Autor | |
Vydavatel | HLADOHLAS Group |
Cena s DPH | 217 Kč |
Cena bez DPH | 188.7 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 217 Kč s DPH.
"Bojíte sa vlastného zrkadla, a tak ho radšej nastavujete ostatným.Čo na tom, že nevidíte to vlastné." Liana Safi Adarsha2012 - koniec sveta alebo nový začiatok? Ako funguje myseľ? Dokážeme stíšiť tú večnú vravu vo svojej hlave? Sex - brána do neba, či do pekla? Je homosexualita chorobou? Muži vs. Ženy -musíme neustále spolu bojovať? Majú dnešné náboženstva ešte nejaký zmysel? Do akej miery ovplyvňujú chod na Zemi? Kresťan, žid, muslim, černoch, beloch. sme skutočne každý iný? Je morálka iba maskou za ktorú sa skrývame? Keďže dejiny píšu víťazi - čo nás učia v škole a čo je naozaj pravda? Dokážeme ešte prežiť vo svete peňazí - kapitalizmu? Kniha (R)EVOLÚCIA VEDOMIA vám odpovie nie len na tieto otázky, ale aj na mnoho ďalších. Autorka hovorí, že je nutnosťou zmeniť veľa zaužívaných pravidiel a spoločenských konvencií, ktoré dnes fungujú najmä na princípe pretvárky a pokrytectva. "Táto zmena však musí nastať najskôr individuálne - v každom človeku na úrovni jeho vedomia." Liana Safi Adarsha pracuje v oblasti slovenských médií a okrem iného strávila určitý čas v Oshovom meditačnom stredisku v indickej Púne.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 20.9.2013.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství HLADOHLAS Group
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.