
kód | KOKOS157078 |
ISBN | |
EAN | 9788074220456 |
Autor | |
Vydavatel | Lidové noviny |
Cena s DPH | 314 Kč |
Cena bez DPH | 273 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 55 Kč |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 314 Kč s DPH.
Soubor rozhovorů nabízí nejen přemítání nad obrazem či sochou. Dotýká se celé řady aspektů kulturní, sociální i politické situace naší neklidné doby. Přibližuje různé časové etapy a zvraty, atmosféru na uměleckých školách, zákazy i jejich obcházení, polooficiální výstavy a první formování na výsluní, zrody a tříbení názorů, prohry i úspěchy. Poodhaluje ale také různé vidění stejných situací, generační specifika či rozdílnou hodnotovou hierarchii a nalézání (ne)smyslu naší existence. Rozhovory, pořízené při různých příležitostech, jsou řazeny chronologicky podle roku svého vzniku.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Lidové noviny
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.