
kód | EM0163561 |
ISBN | |
EAN | 9788073913991 |
Autor | |
Vydavatel | Slovart |
Cena s DPH | 254 Kč |
Cena bez DPH | 220.9 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 254 Kč s DPH.
Novinkou v sérii bestsellerů, mezi které patří: Ismy: Jak chápat umění, Ismy: Jak chápat architekturu. Nabízí velké množství informací ve zhuštěně formě v praktickém příručním formátu. Sleduje vývoj módy a módního průmyslu v řadě vzájemně propojených trendů a směrů (tzv. ismů), od řecko-románské tógy přes krinolínu až po nejnovější modely z přehlídkového mola. Publikace je řazena chronologicky a pojednává o vývoji oděvnictví, počátku haute couture a rozmachu módy do podoby, v jaké ji známe dnes. Vše dokumentují klíčové příklady z nejvýznamnějších mezinárodních oděvních sbírek. Nechybí ani přehled módních návrhářů od klasiků, jakými jsou Coco Chanelová či Dior, až k současným módním velikánům, např. Tomu Fordovi a Marcu Jacobsovi. Kniha sleduje nejen vazby mezi návrháři a jejich vzájemný vliv, ale také módní ikony od Marie Antoinetty po Audrey Hepburnovou nebo princeznu Dianu a módní múzy od Madame de Pompadour po Sarah Jessicu Parkerovou. V publikaci se objevují i příbuzná témata, jako jsou doplňky apod. Praktickou a přehlednou příručku ocení každý, kdo se zajímá o módu a oděvnictví.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Slovart
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.