
kód | EM0032641 |
ISBN | 978-80-2422-133-5 |
EAN | 9788024221335 |
Autor | Soukup Vladimír, David Petr, Thoma Zdeněk |
Vydavatel | Knižní klub |
Cena s DPH | 552 Kč |
Cena bez DPH | 480 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 97 Kč |
Počet stránek | 376 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | 228 x 304 mm |
Hmotnost | 2024 g |
Cena této knihy byla jen 552 Kč s DPH.
1000 divů České republiky je publikace obsahující 1000 tipů, jak se seznámit s pozoruhodnými místy a cennými památkami České republiky. Je to mozaika, kterou si můžete poskládat do celkového obrázku poznání naší země. Každé heslo je představeno barevnou fotografií i stručným textem, který zdůrazňuje, proč právě tato památka či přírodní lokalita může být v naších očích tím správným "divem". Kniha je inspirací pro plánování výletů i obrazovým průvodcem po Česku. Nesoustřeďuje se jenom na místa notoricky známá, ale nabízí i pohledy na utajená zajímavá zákoutí celých Čech, Moravy a Slezska.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Soukup Vladimír, David Petr, Thoma Zdeněk
- Další knihy z nakladatelství Knižní klub
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.