Mandlová madona

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření

kniha Mandlová madona
kódEM0169343
ISBN
EAN9788072227112
Autor
VydavatelVíkend
Cena s DPH246 Kč
Cena bez DPH213.9 Kč
Doporučená cena289 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 246 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Bernardino Luini, oblíbený žák Leonarda da Vinciho, je pozván do Saronny, aby vyzdobil freskami místní kostel. Jeho oči spočinou na okouzlující mladičké urozené dívce Simonettě di Saronno a rozhodne se namalovat madonu podle ní…Lombardií na počátku šestnáctého století zmítají neustálé války, v jedné z bitev Simonetta ztratí milovaného manžela. Když se vzpamatuje ze zármutku z jeho smrti, zjišťuje, že jí navíc hrozí ztráta zadluženého rodového sídla. Křehká kráska se rozhodne bojovat a sehnat peníze za každou cenu. Třeba tak, že bude stát modelem pro madonu slavnému malíři...Mezi ní a malířem to od počátku jiskří a vzájemná nevraživost se posléze změní v lásku. Milostné vzplanutí však může v těch bouřlivých časech ohrozit nejen pověst, ale i život obou zamilovaných. Práce na fresce se chýlí ke konci, stejně jako Simonetina příprava nového nápoje z mandlí _ pověstného Amaretta di Saronno. Osudy všech hrdinů tak jako by neustále ovlivňoval mandlový sad u Simonettina sídla, i jeho plody, stejně hořkosladké jako její zakázaná láska.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 14.8.2018 a svátek má
Alan, zítra Hana.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy