Mandalový tarot

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření

kniha Mandalový tarot
kódPE134354
ISBN
EAN8592197018095
Autor
VydavatelShira
Cena s DPH849 Kč
Cena bez DPH738.3 Kč
Doporučená cena999 Kč
Ušetříte150 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 849 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.


JAK VZNIKL MANDALOVÝ TAROT?

Mimo vykládání karet se zabývám léčením, zasvěcováním energií, astrologií, hlubinnou alternativní psychologií, minulými životy, čištěním minulých životů a karmických záležitostí atd. V rámci různých zasvěcování (napojování na různé typy energií) jsem dostávala mnoho léčivých symbolů. Jednoho dne na břehu oceánu, v březnu 2010, začaly přicházet první mandaly, které obsahovaly nové energie Věku Vodnáře. Nejdříve musím předeslat, že jsem nikdy neměla v plánu, ani jsem o tom nesnila a vlastně mně ani nikdy nenapadlo, že nakreslím tarotové karty a napíši k nim knihu. Nikdy předtím jsem je nemalovala a popravdě ani nevěděla, jak se správně malují. Vlastně to byla automatická kresba – channeling, která propojila následující mé tři lásky – energie, symboly a tarot.



Channeling je proces dostávání zpráv nebo inspirace z vyšších sfér. Neměla jsem u sebe ani správný papír, kružítko atd. Pouze maličký čtverečkovaný bloček a pastelky. Začala jsem nevědouc, že je úplněk před Velikonocemi, ten den malovat. Za 6 dní o Velikonoční neděli byla namalována Velká arkána. A za dalších 12 dní dalších 56 karet. A významy barev a symbolů jsem se dozvěděla až o tři měsíce později při psaní kapitol „Channelingem o mandale“, které jsou v této knize.



Tak jsem zjistila, co vlastně mandaly obsahují, jakou vesmírnou řečí symbolů jsou kresleny. Cítila jsem se jako Alenka v říši divů. Původní malby ze sešítku jsem musela překreslit na bílou čtvrtku. Obojí – malování i psaní byla velmi krásná a zajímavá práce. Nejsem profesionální malíř ani spisovatel. Jsem jen zapisovatelem mandal i textů o nich. Pouze levou část dvojstránky o jednotlivých kartách v knize pod názvem „DEVĚT aneb 9 otázek“ jsem psala jako terapeut pracující několik let s klienty i pomocí tarotových karet. Vlastně to není podstatné, hlavně, že je Mandalový tarot na světě a může vám být průvodcem k sebepoznávání, sebepřijetí, práci na evoluci vaší duše a k utváření vlastní reality na cestě ke světlu.



VYUŽITÍ MANDALOVÉHO TAROTU

S jednotlivými mandalami můžete pracovat na více úrovních – 1. klasický výklad (řešení, rozklíčování vztahů, zdraví, práce, duše...) 2. diagnostika, sebepoznávání, sebepřijetí 3. energetický zářič (osobní, pro místnosti) 4. klíč k vašemu podvědomí, imaginaci a nahlížení do problému, hledání lekce ke zpracování 5. meditace 6. podpora při rozhodování 7. hledání dharmy 8. minulé životy, karma 9. naučit se používat a využít svůj vnitřní potenciál.



O čem channeling v Mandalovém tarotu je? Tento text se nachází vždy na pravé straně příslušné dvojstránky o dané kartě. Je zapsán channelingovým způsobem, takže obsahuje informace z vyšších sfér. Je to popis obsahu mandaly, který osvětluje, co v ní bylo namalováno (zakódováno) a jaký to má význam. Je to vlastně popis energie, která byla zakreslena do jednotlivých mandal na téma jednotlivých karet. Je zde vysvětleno, co který symbol, tvar a barva znamenají, jakoby vám Vesmír chtěl popsat kulinářský recept, z čeho jsou celkové energie a obsah mandaly uvařeny či utkány.



Zbytek nechám na vás. Ať vám přinese mnoho radosti a poznání práce s Mandalovým tarotem

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 21.9.2018 a svátek má
Matouš, zítra Darina.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy