
kód | PE99732 |
ISBN | |
EAN | 9788071798897 |
Autor | |
Vydavatel | Nakladatelství C.H.Beck |
Cena s DPH | 380 Kč |
Cena bez DPH | 330.4 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 380 Kč s DPH.
Měnící se vnější ekonomické prostředí podniků, vyvolané mj. postupujícím procesem globalizace a bezprostředně pak vstupem České republiky do Evropské unie, klade stále větší požadavky také na úroveň manažerských dovedností. Jejich zvládnutí je jedním z předpokladů úspěšné konkurenceschopnosti podniků. Cílem této publikace je stimulovat manažery, aby se nejen ztotožnili s nutností opustit rutinu řídící práce a zajímali se o vývoj teorie v této oblasti, ale zejména aby tuto teorii tvořivě uplatňovali v managementu svých organizací, a to bez ohledu na jejich velikost. Pozornost je postupně zaměřena na odbornou způsobilost manažera, právní aspekty manažerských kompetencí, manažerskou etiku, kulturu firmy, management jako inovační proces, vedení lidí atd. Mějme na paměti, že žádná organizace není tak malá, aby nemohla být větší, nebo tak velká, aby se nemohla zmenšit.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 28.11.2011.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Nakladatelství C.H.Beck
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.