Mánavadharmašástra - Manuovo ponaučení o dharmě

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření

kniha Mánavadharmašástra - Manuovo ponaučení o dharmě
kódMKKOS150990
ISBN978-80-9042-465-4
EAN9788090424654
Autor
VydavatelExOriente
Cena s DPH191 Kč
Cena bez DPH166.1 Kč
Doporučená cena220 Kč
Počet stránek241 stran
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 191 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Překlad jednoho ze základních textů hinduismu, na Západě známého pod názvem Manuův zákoník. Pozorná četba tohoto textu, opatřeného zasvěceným úvodem a bohatými poznámkami, nám o podstatě a charakteru hinduismu prozradí více než jakékoliv jiné dílo. Sanskrtský pojem "dharma" je stručně řečeno souhrn povinností a práv jedinců podle jejich společenského zařazení, ale také pohlaví, věku, životní situace a řady jiných kritérií. Je to velmi variabilní termín a staří Indové pociťovali už někdy od poloviny prvního tisíciletí před n. l. potřebu vymezit všem věřícím co nejpřesněji, co je pro ně správným a z náboženského hlediska záslužným způsobem života, v učebnicích zvaných dharmašástry. V průběhu věků jich vzniklo veliké množství, ale nejautoritativnější postavení si mezi nimi získala a dodnes udržela Mánavadharmašástra, náboženskou tradicí připisovaná mytickému praotci lidstva Manuovi. Je to pro plné porozumění hinduismu a staroindické společnosti ojediněle vzácný dokument. Mnoho z tradičních zvyklostí dnešního hinduismu nelze bez něho pochopit.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 15.3.2013.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 12.11.2018 a svátek má
Benedikt, zítra Tibor.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy