Mám všechna čtyři esa

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření

kniha Mám všechna čtyři esa
kódEM0098454
ISBN
EAN9788085837742
Autor
VydavatelAmetyst
Cena s DPH173 Kč
Cena bez DPH150.4 Kč
Doporučená cena199 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 173 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Tato kniha dějově volně navazuje na romány Eso v rukávu a Kdo dostane žolíka?, s nimiž tvoří úspěšnou trilogii, jejíž hlavní hrdinkou je Helga Rolfeová.I bohaté a krásné ženy mohou mít problémy! Nikdo by neřekl, že atraktivní a chytrá blondýnka Helga Rolfeová, jedna z nejbohatších žen na světě, se může něčím trápit. Avšak Helga má tajnou slabost neuhasitelnou touhu po mužích a sexu. Její předchozí zkušenosti skončily katastrofou a dřívější milenec Jack Archer to dobře ví.Když Helga potkala okouzlujícího Christophera Grenvillea, zdálo se, že konečně našla své štěstí. Odjeli spolu do romantického prostředí Helžiny vily ve Švýcarsku a šťastná žena plánovala společnou budoucnost. Netušila však, že Grenville je profesionální gigolo a že bude brzy zatažena do sítě předstíraného únosu s požadavkem velkého výkupného. Záležitost však nabrala nečekaný obrat, když se do ní vložila místní mafie. Podaří se Helze i tentokrát vyváznout z nebezpečného soukolí?

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 10.3.2013.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 18.11.2018 a svátek má
Romana, zítra Alžběta.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy