Malířské kousky brouka Pytlíka

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření

kniha Malířské kousky brouka Pytlíka
kódEM0034439
ISBN
EAN9788024227719
Autor
VydavatelKnižní klub
Cena s DPH147 Kč
Cena bez DPH127.8 Kč
Doporučená cena169 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 147 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Brouk Pytlík si otevřel školu kreslení a malování! Docela náhodou, protože musel napravit, co způsobil, když se snažil chudáčkovi motýlovi, který se právě líhl z kukly, nacpat zpátky křídla, a dočista mu zničil krásnou malbu. Naštěstí se mu to podařilo hbitě napravit, a pak už se mu zakázky jen hrnuly – tu naučil slimáka malovat, přestože nemá ručičky ani nožičky (hádejte jak!), pan Tesařík si nemohl vynachválit portrét s dlouhatánskými pravými žíněnými vousy a na Pytlíka si nepřišla ani Stužkonoska Vrbová, přestože se mu pořád ztrácela a zase objevovala. Jeho škola jen vzkvétala, i když broučci museli obědvat právě to, čemu se právě podobaly jejich malířské výtvory. Nakonec to všichni dotáhli nejméně na švestkové knedlíky. Ale nic se nemá přehánět a Pytlík byl nakonec rád, že vyvázl zpod pěstiček rozzuřených broučků se zdravými krovkami! Není divu, že se na něj tak rozzlobili! Přečtěte si, jak to všechno bylo, a uvidíte.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 27.11.2013.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 13.12.2018 a svátek má
Lucie, zítra Lýdie.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy