Malby a nátěry - 2. vydání

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření

kniha Malby a nátěry - 2. vydání
kódEM0171142
ISBN
EAN9788090441422
Autor
VydavatelMM Publishing
Cena s DPH129 Kč
Cena bez DPH112.2 Kč
Doporučená cena145 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 129 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Připadá vám váš byt či dům šedivý? Zdi pokojů vyhlížejí smutně a fasáda už taky ztratila jiskru? A co takhle vymalovat?Pokud jste se rozhodli oživit nebo dokonce změnit barvy ve vaší domácnosti a bezradně přemýšlíte, kde začít, přečtěte si tuto knihu. Její autor vám pomůže vybrat správný nátěr nebo malbu, poradí, jak upravit podklad a jaké nářadí použít při malbách a nátěrech uvnitř i venku. Zkrátka nepřijdou ani ti, kdo se chystají „jen“ natírat dřevěné či kovové předměty. Kniha popisuje technologické postupy včetně odstra- ňování nátěrů. Fotopříloha nabízí přehled nejpoužívanějších štětců, válečků, zakrývací techniky a jiných pomůcek.Se znalostmi získanými z této publikace se můžete směle pustit do úpravy interiéru či exteriéru vaší domácnosti nebo fundovaně sledovat, kontrolovat či jen rozumět postupu prací odborné firmy.V knize dále najdete:- přípravu povrchu stěn a jejich opravy- druhy omítek a povrchů- principy psychologie barev- jak se o srub správně starat- pracovní postup při nátěru fasády

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 21.6.2018 a svátek má
Alois, zítra Pavla.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy