365 hlavolamů - Probuďte svůj mozek

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření > Oddechová literatura > Křížovky

kniha 365 hlavolamů - Probuďte svůj mozek
kódEM0155108
ISBN978-80-7391-357-1
EAN9788073913571
AutorGuy Campbell; Paul Moran
VydavatelSlovart
Cena s DPH254 Kč
Cena bez DPH220.9 Kč
Doporučená cena299 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 254 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Sbírka logických, číselných i slovních hlavolamů a obrázkových hádanek ve třech variantách obtížnosti přináší úkol na každý den v roce pro celoroční důkladné procvičování mozku. Pilné čtenáře dovede až na vrchol duševní kondice. Autoři jsou známí angličtí tvůrci hlavolamů a hádanek, kteří přispívají do hádankářských časopisů a knih hlavolamů úspěšně prodávaných po celém světě. Pro zpestření je většina úkolů doplněna stručnými zajímavostmi z oblasti vědy, umění, dějin či sportu a doprovázena inspirativními citáty slavných osobností. Na konci knihy jsou umístěna řešení hlavolamů i vysvětlení jejich logických principů. Můžeme si tak ověřit, zda jsme úkol zvládli, popřípadě se podívat na rozluštění úkolu, se kterým si nevíme rady, a s další hádankou už se posuneme o úroveň výše!

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 25.5.2019 a svátek má
Viola, zítra Filip.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy