kniha Nepál - turistický průvodce + DVD
kódEM0154844
ISBN978-80-7217-738-7
EAN9788072177387
Autorneuveden
VydavatelJota
Cena s DPH449 Kč
Cena bez DPH390.4 Kč
Doporučená cena528 Kč
Ušetříte79 Kč
Počet stránek560 stran
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměr132 x 197 mm
Hmotnost650 g

Cena této knihy byla jen 449 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Průvodce po Nepálu poskytuje vyčerpávající množství informací o zemi donedávna nedotčené civilizací, o pestré škále etnik, která tu žijí. Najdete v něm poutavé popisy všech nepálských měst, terají i horských oblastí a přírody včetně doporučení nejvhodnějších lokalit k návštěvě; tipy na nejzajímavější túry, výlety, vodácké řeky a cyklistické trasy; podrobné líčení historických pamětihodností i výklad historie, nástin politických událostí, informace o přírodě a především zasvěcené texty o náboženství a kultuře; veškeré důležité informace k ubytování a stravování včetně rozdělení podniků podle ceny a úrovně. Nechybí mapy a plánky všech oblastí a měst, ani barevná fotografická příloha. Kapitoly průvodce pojednávají o jednotlivých oblastech Nepálu: v první řadě je to hlavní město Káthmándú a okolní Káthmándská kotlina, dále pak oblasti nížin na jihu s četnými rezervacemi a národními parky. Další významnou oblastí je město Pákhara s okolím, jež je významnou základnou pro výpravy do oblasti Annapúrny. Poslední tři kapitoly jsou podrobně věnovány itinerářům túr, raftingu a cyklistice.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 21.10.2018 a svátek má
Brigita, zítra Sabina.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy