Nacházíte se v kategorie cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice, která by se bez nadsázky dal pojmenovat jako všechno a všichni v pohybu. Tato knižní kategorie je rozdělena do několika sekcí tak, aby Vám byla zjednodušena orientace mezi více jak 2500 knihami. Jsou zde knihy s automobilovou tématikou, autoatlasy, mapy, průvodci městy a učebnice autoškoly. Pro nadšence je zde oddělení veteránů, motocyklů, letadel, lodí. Takřka každému kdo se pohybuje po silnici, se budou určitě hodit rady a tipy pro řidiče. Ať už jste řidič, sběratel, nebo cestovatel určitě zde najdete právě tu knihu, kterou potřebujete.
Pokud se Vám tato nabídka zdá příliš rozmanitá využijte vyhledávání v horní části stránky a zadejte název knihy, nebo autora, kterého hledáte.
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Autoatlasy [2]
- Automobily [39]
- Automobily a motocykly [191]
- Autoškola [5]
- Cestování [386]
- Cestování, průvodci, mapy [790]
- Jiné dopravní prostředky [12]
- Letadla [0]
- Mapy [381]
- Motocykly [5]
- Průvodce, plány měst [745]
- Rady a tipy pro řidiče [0]
- Veteráni, oldtimer [13]
- Vlaky a železnice [0]
- Všeobecné a ostatní [37]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.