
kód | EM0099554 |
ISBN | 40-7008-238-7 |
EAN | 8594070082384 |
Autor | |
Vydavatel | TZ-One |
Cena s DPH | 54 Kč |
Cena bez DPH | 44.6 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 54 Kč s DPH.
Bohatě černobíle ilustrovaná elektronická encyklopedie vydaná dle původní knižní podoby z roku 1999 podává ve více než 30 000 heslech stručné informace ze všech oborů lidské činnosti, všech dob a celého světa. Obsahuje i 2 500 doprovodných ilustrací, tabulek a přehledů a barevnou přílohu.Na tomto CD-ROM předkládáme současně dvě verze zpracování encyklopedie. Jednou je prezentační podoba ve formátu PDF, která zahrnuje veškerý původní obsah knižní verze a slouží uživateli "k listování" v encyklopedii a prohlížení záznamů s texty a obrázky. Druhá podoba je fulltextová, která slouží k rychlému vyhledání požadovaného hesla a zobrazení jeho výkladu.Tato encyklopedie, přestože obsahuje hesla, jejichž redakční uzávěrka byla v roce 1999, je ve většině svého obsahu stále aktuální a platná. Je určena zejména pro žáky základních škol, studenty středních škol, ale také pro všechny zájemce o stručné informace z oborů, ve kterých nejsou profesionály.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství TZ-One
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.