1000 tahačů

nacházíte se zde: Moje kniha > >

kniha 1000 tahačů
kódEM0031732
ISBN80-2421-667-1
EAN9788024216676
Autorneuveden
VydavatelKnižní klub
Cena s DPH509 Kč
Cena bez DPH442.6 Kč
Doporučená cena599 Kč
Ušetříte90 Kč
Počet stránek336 stran
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměr227 x 305 mm
Hmotnost1952 g

Cena této knihy byla jen 509 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

1000 tahačůHistorie o Klasika o TechnikaVíce než 1000 brilantních fotografií z celého světa a podrobné popisy dokumentují napínavou historii nákladních automobilů až po dnešek. Od početných veteránů až po nejtěžší automobily silné více než 1000 koňských sil, fantasticky rychlé závodní tahače a blýskavé chromované trucky, ukazujeme všechny významné mezinárodní modely, které se staly milníky - a nebo žalostně ztroskotaly. V této téměř kompletně barevné encyklopedii mají své místo již dávno zapomenuté značky jako Autocar, Brockway, Büssing, Diamond, Henschel, Krupp, Kaelble, Robur, Saurer nebo White. V neposlední řadě asijští a ruští výrobci jako Fuso, Hino, Kamaz nebo ZIL předvádějí evropským a americkým výrobcům, kteří dnes dominují světovému trhu, že trhy se neustále přerozdělují. Podrobné údaje ke každému modelu, jako rok výroby, zdvihový objem, výkon, typ motoru a zvláštnosti, dělají z této knihy zajímavou encyklopedii vysoké užitné hodnoty pro každého příznivce tahačů. Váz., 336 str.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 27.2.2013.

Další knihy

  • Další knihy od autora neuveden
  • Další knihy z nakladatelství Knižní klub
  • Další knihy z kategorie >

Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Nástěnka
Dnes je 27.5.2018 a svátek má
Valdemar, zítra Vilém.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy