Makroekonomická fakta české transformace

nacházíte se zde: Moje kniha > >

kniha Makroekonomická fakta české transformace
kódEM0128053
ISBN978-80-9038-581-8
EAN9788090385818
AutorKlaus Václav, Tomšík Vladimír
VydavatelNC Publishing
Cena s DPH173 Kč
Cena bez DPH150.4 Kč
Doporučená cena199 Kč
Počet stránek139 stran
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměr130 x 195 mm
Hmotnost244 g

Cena této knihy byla jen 173 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Transformace centrálně plánovaných ekonomik na ekonomiky tržní byly jedinečnými historickými událostmi, které přirozeně stále vzbuzují zájem ekonomů. Od transformačních počátků již uplynula bezmála téměř dvě desetiletí a část společnosti tak může mít nepřesné pojetí o skutečném průběhu transformace. Z toho důvodu autoři považují za vhodné základní makroekonomická fakta české transformace znovu připomenout. Autoři dbali na to, aby si kniha udržela charakter pozitivní, tj. hodnotově neutrální, ekonomické analýzy. Kniha se proto záměrně omezuje pouze na ryze ekonomické otázky a naopak upozaďuje otázky institucionální a politické.Text propojuje úvahy předního českého ekonoma a dlouhodobého tvůrce hospodářské politiky České republiky - profesora Václava Klause, který spoluvytvářel jedinečný proces české transformace zevnitř a vždy z bezprostřední blízkosti, s názory člena mladší generace českých ekonomů - docenta Vladimíra Tomšíka, který se specializuje na problematiku ekonomické analýzy a monetární teorii a v současnosti jako člen bankovní rady České národní banky aktivně formuje českou měnovou politiku. Publikace je určena nejen odborné veřejnosti, ale všem zájemcům o problematiku transformace a ekonomie.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Nástěnka
Dnes je 21.4.2018 a svátek má
Alexandra, zítra Evžénie.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy