Magie a manipulace mysli - Derren Brown

nacházíte se zde: Moje kniha > Články

Málokdo ví, že Derren brown se narodil v roce 1971 a působyl jako britský psycho-iluzionista. Studoval práva a germanistiku v Bristolu a k hypnóze ho inspirovalo představení hypnotizéra Taylora. Ano uhodli jste, Derren Brown se většinou zabývá hypnózou. Začal se hypmózou zabývat podrobněji a poté s ní vystupovat v barech.

Derren Brown a jeho hypnóza se velice rychle staly hitem a to i v televizi, jež poprvé uvedla jeho pořad s názvem Magie a manipulace mysli. Zanedlouho po jeho uvedení se stává tento jeho pořad hitem. Toto vše se událo během roku 2000 ve Velké británii. O tři roky později se tento pořad uváděl i v naší televizi a též se stal hitem.

Derren Brown od té doby vydal již tři knihy a postupně dobyl za doprovodu svého odborného týmu USA, absolvoval mnoho vystoupení s velkým úspěchem. Vystupoval samozřejmě v celé Británii. Dostal k sobě i oborníky, kteří měli posoudit, je-li Brown podvodník.

Hrál živě v televizi dokonce i ruskou ruletu. V roce 2006 získal cenu Laurence Oliviera za nejlepší zábavní show. Stává se velice populárním po celém světě.

Očividně se Derren Brown velice úspěšně snažil, aby vydělal dost peněz a na nic už nemusel myslet, dělat si starosti. A to se mu povedlo! No není to doslova magické?

 

V této knize s názvem Magie a manipulace mysli, se tedy zabývá, nebo spíše odhaluje či poodkrývá tajemství svých manipulačních technik, dále jak číst z chování lidí, vysvětluje v ní důkladně hypnózu, vysvětluje alternativní medicínu jako placebo efekt a věnuje se také zábavnímu průmyslu kolem magie.

Přeji příjemné počteníčko..

Nástěnka
Dnes je 22.4.2018 a svátek má
Evžénie, zítra Vojtěch.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy