Jak nakupovat

nacházíte se zde: Moje kniha > Články

Jak nakupovat?

Náš internetový obchod www.moje-kniha.cz je rozdělen na několik sekcí. Většina sekcí je rozdělena na další podsekce, aby pro vás bylo co nejjednodušší dostat se právě tam, kde potřebujete a najít Vámi požadovanou věc. Všechny sekce i podsekce jsou provázány a sdílí nákupní košík. Jakmile si vyberete sekci, zobrazí se Vám výpis zboží. Výchozí zobrazení položek je včetně náhledů. Při kliknuti na některou podsekci se vyfiltrují pouze produkty, které jsou zde zařazeny. Je to z toho důvodu, aby pro Vás bylo co nejjednodušší vyhledat to, co právě potřebujete.
Po kliknutí na vybranou položku v seznamu se Vám zobrazí karta produktu.

Karta produktu

V kartě každého produktu je tlačítko "přidat do košíku", které po kliknutí na něj vloží 1 ks daného zboží do košíku. V případě že chcete koupit více kusů, zadejte počet do políčka vlevo od tlačítka.

 

 


Mimo jiné obsahuje tato stránka též vydavatele, autora, ISBN, kód produktu a možnost zaslání odkazu kamarádovi.
Zboží v košíku zobrazíte kliknutím na text vedle ikonky košíku v horní části obrazovky.

Stránka košíku

Na této stránce je jednoduše a přehledně zobrazen seznam Vámi vybraného zboží, počet kusů, cena s  DPH a samozřejmě celková částka. V košíku také můžete upravovat počet položek případně lze zboží z košíku úplně odstranit. Po změně počtu kusů nebo odstranění nějaké položky je potřeba kliknout na "přepočítej cenu". V případě že již máte vybrané všechny produkty, které jste chtěli a chcete vybrané zboží objednat, klikněte na tlačítko "Objednat".

moje-kniha.cz - košík

V dalších krocích volíte způsob dopravy, platby a kontaktní údaje. Pokud chcete vaše zboží dodat na Slovensko, je třeba zvolit správný stát doručení při zadávání informací o zákazníkovi a řídit se obchodními podmínkami, které se vztahují na dodávky na Slovensko.

Objednávku nám odešlete kliknutím na tlačítko "odeslat objednávku". Takto realizovaná objednávka je během chvilky zařazena do našeho systému a na Váš e-mail je zaslána kopie této objednávky.


Přejeme klidný a spokojený nákup.

Nástěnka
Dnes je 16.9.2019 a svátek má
Ludmila, zítra Naděžda.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy