Jak najdu knihu

nacházíte se zde: Moje kniha > Články

1.  Jak najdu oblíbenou knihu?


Jsme si dobře vědomi toho, že procházení jednotlivých kategorií a vyhledávání knihy kterou hledáte by bylo velmi složité a právě proto jsme pro Vás připravili vyhledávací okénko. Vyhledávání je velmi snadné. Kliknete myší do vyhledávacího okénka, tam kde je napsáno „hledané zboží“ jak je vidět na obrázku 1.1. Zde napíšete slovo, které hledáte a kliknete na „hledej“ nebo zmáčknete tlačítko „Enter“.

Obrázek 1.1.

 

Aby pro Vás bylo vyhledávání ještě jednoduší, nebo když neznáte přesný název knihy kterou hledáte, stačí napsat tři písmena chvíli počkat jak je vidět na obrázku 1.2. Vyhledávací okénko Vám navrhne odpovídající názvi knih.

Obrázek 1.2.

 

Pak už jen stačí dopisovat další písmena a vyhledávací okénko upravuje nápovědu podle toho, co jste napsali. V našem případě hledáme knihy o největším Čechovy Járovi Cimrmanovy. Na obrázku 1.3. je již vidět, jak nápověda pomáhá vyhledat všechny knihy ve kterých je obsaženo slovo „Jára“.

Obrázek 1.3.

Může se stát, že název knihy, který hledáte, nebude hned první, ale až druhém nebo dalším místě. I to je velmi jednoduché. Stačí použít šipku dolů na klávesnici a najet na knihu, kterou hledáte. V případě že knihu přeskočíte, opět se nic neděje. Použijete šipku nahoru a vrátíte se na hledanou knihu. Pro zjednodušení jsme aktuální pozici, na které se nacházíte, podbarvi, jak jde vidět na obrázku 1.4Je také možné použít myš a najet na knihu, kterou hledáte a potvrdit tuto knihu dvojklikem na levé tlačítko myši.

Obrázek 1.4.

 

Návrat k seznamu všech témat nápovědy.

Nástěnka
Dnes je 21.7.2019 a svátek má
Vítězslav, zítra Magdaléna.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy