Maléry s mazlíčky

nacházíte se zde: Moje kniha > >

kniha Maléry s mazlíčky
kódMK76125
ISBN80-7381-051-4
EAN9788073810511
AutorIsabel Wolff
Vydavatel
Cena s DPH217 Kč
Cena bez DPH188.7 Kč
Doporučená cena249 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 217 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Všichni muži jsou bestie… nebo si to alespoň myslí Miranda Sweetová. Jako odbornice na poruchy chování zvířat sice umí nahlédnout do myšlení zklamaných dalmatinů a introvertních leguánů, ale nedovede pochopit, proč se muži v jejím životě chovají tak ošklivě. Zvířata jsou zkrátka odvážnější, hodnější a mnohem spolehlivější, a tak se Miranda rozhodne vzdát lásky a raději si otevře vlastní veterinární kliniku, kde může dělat zázraky pro neurotické zvířecí mazlíčky a jejich vděčné majitele.



Ale dokáže celé mužské plémě udržet v patřičných mezích už navždycky? Její nejlepší kamarádka Daisy, nevyléčitelná romantička a strůjkyně svateb, si to nemyslí. A když se na scéně objevuje úžasný fotograf, i Miranda sama si přestává být jistá, jestli se přece jen neukvapila.



Jenže jakmile přestane být ve střehu, začne ji pronásledovat vlastní minulost. A musí si otevřeně přiznat, že se ani ona nechovala vždy tak hezky, jak by se jí líbilo předstírat…

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.

Další knihy

  • Další knihy od autora Isabel Wolff
  • Další knihy z nakladatelství
  • Další knihy z kategorie >

Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Nástěnka
Dnes je 16.12.2018 a svátek má
Albína, zítra Daniel.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy