30 sekúnd náboženstiev

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření

kniha 30 sekúnd náboženstiev
kódPE131932
ISBN
EAN9788081420146
Autor
VydavatelFortuna Libri
Cena s DPH343 Kč
Cena bez DPH298.3 Kč
Doporučená cena404 Kč
Ušetříte61 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 343 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Sikhizmuzs, luteranizmus, islam, judaizmus, špiritizmus? Iste ste už o nich čo to počuli, ale viete o týchto náboženstvách dosť na to, aby ste si nasýtili túžbu po osvietení alebo aby ste sa mohli zapojiť do spoločenskej debaty o rozmanitosti svetových náboženstiev? Kniha 30 sekúnd náboženstiev demystifikuje základné vieroučné princípy významných svetových náboženstiev, denominácií aj menej rozšírených siekt tak, aby ste sa s nimi mohli oboznámiť za pol minúty - na dvoch stranách s jednou ilustráciou.
Či chcete zistiť najvýznamnejšie rozdiely medzi luteranizmom a kalvinizmom, alebo si získať predstavu o filozofii budhizmu, táto kniha ponúka najrýchlejší spôsob, ako sa to dozvedieť a spoznať hlavné črty tak závratne rozdielnych a fascinujúcich konfesií.
Môžete prekonať cestu od animizmu po zoroastrizmus (ak ich berieme podľa abecedy), ktorá zahŕňa aj najbližší pohľad na sväté knihy siedmych kľúčových náboženstiev, a zvládnete to rýchlejšie, než by vám trvala modlitba toho-ktorého náboženstva.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 17.10.2018 a svátek má
Hedvika, zítra Lukáš.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy