23. červen - aneb Opravdový den "M"

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření

kniha 23. červen - aneb Opravdový den
kódEM0153816
ISBN978-80-2061-104-8
EAN9788020611048
AutorSolonin Mark
VydavatelNaše vojsko
Cena s DPH254 Kč
Cena bez DPH220.9 Kč
Doporučená cena299 Kč
Počet stránek512 stran
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměr167 x 238 mm
Hmotnost814 g

Cena této knihy byla jen 254 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Mark Solonin patří mezi ruské historiky nové generace, která již není výrazněji zatížena zkušenostmi z dob, kdy tzv. stranickost historie byla nejdůležitějším aspektem historikovy práce. Zároveň měl během devadesátých let možnost studovat hromadně odtajněné fondy v ruských vojenských archivech a zaměřil se přitom na období jara a léta 1941. Získané materiály přetvořil v několik publikací, v nichž se snaží podat nezkreslený pohled na činnost Rudé armády v průběhu června až srpna 1941, tedykrátce před a hlavně po německém vpádu do země. Ač je svými oponenty (spíše ideologickými než vědeckými) označován za „ruského následníka Rezuna-Suvorova“, od tohoto publicisty se zásadně liší způsobem zkoumání celého problému. Díky svému studiu archivních materiálů může totiž své závěry založit na nezpochybnitelných faktech. Skutečnost, že mnoho jeho závěrů se blíží spíše závěrům Rezuna-Suvorova než ideologizujícím prezentacím dob nedávno minulých, tak vypovídá o odborném marasmu sovětské vojenské historiografie. Díky práci Marka Solonina a dalších mladých historiků se v současné době jako označení sovětsko-německé války ujal pojem „Velká vylhaná válka“.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 23.10.2018 a svátek má
Teodor, zítra Nina.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy