21.12. - Kletba jaguářího krále

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření

kniha 21.12. - Kletba jaguářího krále
kódEM0210978
ISBN
EAN9788073845711
Autor
VydavatelBaronet
Cena s DPH280 Kč
Cena bez DPH243.5 Kč
Doporučená cena329 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 280 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Napínavý a čtivý thriller Dustina Thomasona, autora světového bestselleru Pravidlo čtyř, těží z předpovědí apokalypsy, k níž má dojít 21. prosince 2012.Hluboko v jihoamerické džungli objeví domorodec jedinečný poklad nevyčíslitelné hodnoty – víc než tisíc let starý kodex, který se uchoval v troskách opuštěného starověkého mayského města. Lupič ví, že tento vzácný artefakt mu může vynést milióny dolarů, a tak ho propašuje do USA – nevědomky však spolu s prastarou knihou přenese přes hranice i něco mnohem nebezpečnějšího…V prvních prosincových dnech roku 2012 se vzácný kodex ocitne v rukou Chel Manu, světoznámé odbornice na staré mayské rukopisy. Je na vážkách, zda má nález ohlásit policii anebo využít životní příležitosti a kodex sama přeložit.Mezitím se v Los Angeles začne šířit vzácná a dosud neznámá, ale vysoce nakažlivá neurologická nemoc, smrtící insomnie. Zdá se, že světu skutečně hrozí předpovídaná apokalypsa – a že opravdu souvisí se světem starých Mayů víc, než by kdo tušil… Nastane zkáza lidstva? Je dešifrování tajemného kodexu jediná naděje, jak přežít? Zvítězí vědci v boji s časem?

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 16.7.2018 a svátek má
Luboš, zítra Martina.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy