2099: Eutopie

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření

kniha 2099: Eutopie

kódKOKOS100786
ISBN
EAN9788086316123
Autor
VydavatelEvropský literární klub (ELK)
Cena s DPH109 Kč
Cena bez DPH94.8 Kč
Doporučená cena123 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 109 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Blumenfldova filosofická science-fiction je optimistickou vizí světa konce příštího století. Na příběhu amerického novináře Dericka Channinga, který je vyslán do Evropy, aby "objektivně informoval" o zdejší situaci, autor konfrontuje svět "Severoamerického bloku", kde dosud vládnou egoismus, trh, konkurence a kapitál, a "Eurobloku", kde práce přestala být prostředkem obživy a osobní kariéry a stala se tvůrčí činností ve prospěch kolektivu, umožňující plnohodnotný a všestranný rozvoj lidské osobnosti. Aktivním účastníkem tohoto procesu je Umělá Inteligence, kybernetický výtvor nejlepších lidských mozků. Channingovou průvodkyní komunitou v Yare, města na jihu Anglie, kde má plnit svou zpravodajskou misi, je – nikoli náhodou – zdejší herečka Ivia. Čím blíže se Channing seznamuje s „ komunocentrickou“ Evropou a srovnává ji s se „svou“ společností, tím více pozitiv tu nachází. Zlomovým bodem jeho dalšího života se stává okamžik, kdy zjišťuje, že mu byl do těla implantován virus, který má zničit Anglii a jeho samotného učinit první obětí. Kniha je psaná formou Channingových internetových zpráv a Iviiných replik na stránkách jejího“zvukového deníku“. Emotivní účinnost tohoto dialogu pak umocňuje autorův osobitý slovník 21.století.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 22.6.2012.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 21.9.2018 a svátek má
Matouš, zítra Darina.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy