
kód | EM0210326 |
ISBN | |
EAN | 9788087460061 |
Autor | |
Vydavatel | Centrum pro ekonomiku a politiku |
Cena s DPH | 144 Kč |
Cena bez DPH | 125.2 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 144 Kč s DPH.
11. září 2001 byly v New Yorku a Washingtonu spáchány největší teroristické útoky v dějinách lidstva. Centrum pro ekonomiku a politiku vzpomíná na tuto významnou historickou událost, která již natrvalo zůstane v učebnicích dějepisu, novým sborníkem.V části A přinášíme texty ze semináře „11. září 2001 – deset let poté“, který proběhl 8. září 2011. Tajemník prezidenta republiky Ladislav Jakl vysvětlil, proč 11. září vyvolalo strach o civilizaci. Jan Eichler z Ústavu mezinárodních vztahů rozebral zahraniční a bezpečnostní politiku USA po 11. září. Ředitel Občanského institutu Roman Joch ukázal, proč považuje válku proti nepřátelům Západu za legitimní. Oldřich Bureš z Metropolitní univerzity Praha označil protiteroristickou politiku EU jako papírového tygra.V části B uveřejňujeme další zajímavé doplňkové texty. Politolog Petr Robejšek z Hamburku vysvětlil, proč měkká síla v mezinárodní politice většinou nefunguje. Spisovatel Benjamin Kuras varuje, že západní civilizace směřuje k zániku. Ekonom Pavel Kohout dává 11. září 2001 do souvislosti s měnovou politikou. Německý novinář Patrick Bernau vidí dluhovou krizi způsobenou extrémně uvolněnou měnovou politikou jako opožděné vítězství teroristů. Marek Loužek z Centra pro ekonomiku a politiku analyzuje mezinárodní terorismus z pohledu ekonoma. Odborný asistent na katedře mezinárodních vztahů a evropských studií Fakulty sociálních studií MU Petr Vilímek se ptá, jak oprávněná je kritika války proti terorismu. Miroslav Mareš z Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity nabízí bilanci desetileté války proti terorismu. Brněnská politoložka Eva Duřpektová hodnotí válku proti terorismu pohledem moderní teorie spravedlivé války. Redaktor Hospodářských novin Václav Lavička upozorňuje, že boj s terorem už stál biliony dolarů. Spolupracovník MF Dnes Lubomír Heger porovnává oběti války proti teroru na straně Američanů a ostatních národů. Student Národohospodářské fakulty VŠE a Fakulty sociálních věd UK Dominik Stroukal hodnotí 11. září jako větší katastrofu, než jsme čekali.Náklady války proti terorismu za posledních deset let jsou obrovské. Ještě vážnější je omezování osobních svobod v důsledku přísnějších bezpečnostních opatření. Válka proti terorismu by neměla být zneužívána k omezování individuálních svobod, pokud to není nezbytně nutné. Přeji inspiraci a pozorné čtení.Václav KlausV Praze, 10. října 2011
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Centrum pro ekonomiku a politiku
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.