100 inspirací z Ekoateliéru

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření

kniha 100 inspirací z Ekoateliéru
kódMK108410
ISBN978-80-7367-748-0
EAN9788073677480
AutorJitka Horová
Vydavatel
Cena s DPH204 Kč
Cena bez DPH177.4 Kč
Doporučená cena235 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 204 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Vítáme vás v kouzelné říši ekologického výtvarnictví. Materiál, který pro tvoření potřebujeme, máme doslova po ruce. Zajímavé výtvory vznikají z časopisů, krabiček, kelímků, přírodnin… V knize se setkáte s tradičními technikami v novém, jednoduchém a hravém pojetí.
Sto tvořivých radostí rozvíjí cit a fantazii, pomáhá přírodě a šetří finance. Pestrobarevné obrazce, přáníčka, zvířátka, kouzelné duhové lampičky, průsvitné okenní dekorace, mozaiky, skládanky, vázy… Náměty jsou určeny rodičům, učitelům a vychovatelům předškolních a mladších školních dětí.
Jitka Horová působí jako ekovýtvarnice, je autorkou knihy Ateliér výtvarných nápadů (Portál 2008) a stálou spolupracovnicí časopisů Informatorium 3-8 a Děti a my. Je autorkou projektu Ekoateliér a kvalifikovanou lektorkou volnočasových aktivit se zaměřením na oblast environmentálního vzdělávání. Pořádá kurzy výtvarných činností spojených s tvořivou recyklací. Výtvarné objekty, které kniha představuje, vytvořili Jitka a Oldřich Horovi a Vlasta Nováková.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 17.5.2013.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 20.10.2018 a svátek má
Vendelín, zítra Brigita.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy