
kód | EM0151723 |
ISBN | 978-80-8719-308-2 |
EAN | 9788087193082 |
Autor | Ivo Hrubíšek |
Vydavatel | CYKLOKNIHY s.r.o. |
Cena s DPH | 339 Kč |
Cena bez DPH | 294.8 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 60 Kč |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 339 Kč s DPH.
V roce 2000 vyšla dvoudílná publikace Osobnost a bicykl a v doslovu k 2. dílu byl příslib třetí knížky „osobností“ v případě, že se první dvě setkají s příznivým čtenářským ohlasem. V delším mezidobí příprav třetího pokračování byly první dva svazky zcela rozebrány, a tak se vydavatelství společně s autorem rozhodlo pro souhrnné vydání všech tří v jednom objemném svazku. Název je odvozen od celkového počtu, který dává tušit něco opravdu mimořádného.Těch významných osobností, které se při nejrůznějších příležitostech potkávaly s bicyklem, ať již jako aktivní cyklisté nebo pouze ve svém díle, je v knížce skutečně sto jedna. Je to sešlost lidí, kteří vynikli ve svém oboru a většinou dosáhli i světového věhlasu (jen Nobelových cen bylo mezi ně rozděleno osm, filmových Oscarů sedm a získali desítky různých jiných ocenění), lidí veskrze pozitivních, zasluhujících obdiv a úctu, snad s výjimkou několika málo postav rozporných.Formální uspořádání publikace je stejné jako u prvního vydání z roku 2000. Znovu je zachována časová posloupnost řazení kapitol, daná obdobím, v němž ta která osobnost žila nebo žije. Znovu je za každou kapitolou zařazen stručný miniprofil, který dokresluje dotyčnou osobnost několika životopisnými poznámkami. Znovu je textová část doprovázena poměrně četnými ilustracemi, také barevnými v několika přílohách. Naprostou novinkou však je na konci jmenný rejstřík, obsahující přes 500 jmen! Tolik postav je v knize v různých souvislostech a ve spojení s významnými osobnostmi skutečně zmiňováno.Publikace jistě potěší nejen cyklisty a všechny čtenáře spřízněné silnou a trvalou náklonností k bicyklu, ale i ty, které zajímá jen některá z osobností a o jejím spojení s bicyklem doposud nevěděli. Kniha se nemusí číst obvyklým způsobem – od začátku. Můžete ji otevřít na libovolném místě, u jakéhokoli jména, které vás upoutá.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Ivo Hrubíšek
- Další knihy z nakladatelství CYKLOKNIHY s.r.o.
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.