1. účetní závěrka po novele veřejných financí

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření

kniha 1. účetní závěrka po novele veřejných financí
kódPE80261
ISBN
EAN9788086296180
Autor
VydavatelKoršach
Cena s DPH221 Kč
Cena bez DPH192.2 Kč
Doporučená cena260 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 221 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Kniha reaguje na bouřlivé diskuse odborníků i laiků k realizaci dlouhodobého procesu
nazývaného reforma veřejných financí. Pro rok 2008 v plné míře platí novely účetních a
daňových zákonů, které přinesly stovky změn.
Některé novinky jsou známé, jedná-li se třeba o výši sazby daně z příjmů. Jiné, neméně
významné, ovlivňující tzv. základ daně, zůstaly mnohdy nepovšimnuty, skryty.
Proto název knihy 1. Účetní závěrka po novelách zákonů je velmi výstižný. Sestavujeme
účetní závěrku ruku v ruce se zpracováním daňového přiznání a naší povinností je respektovat
všechny změny, i když jsou nepopulární a vedou ke zvýšení daňové povinnosti.
Úvodní dvě kapitoly jsou věnovány stručnému teoretickému výkladu, změnám Zákona
o účetnictví, Vyhlášky a Českých účetních standardů.
Stěžejní částí knihy je třetí kapitola nazvaná Účetnictví a Daně. Jedná se o propojení
novely Zákona o daních z příjmů s Účetnictvím. Krok za krokem se doslova prokousáváme
účetnictvím, procesem účetní uzávěrky a upravujeme účetní výsledky, aby bylo možné
zjistit výši daně. K dispozici jsou desítky konkrétních příkladů a upozornění na úskalí, která
přinesla novela veřejných financí, tj. nenápadné změny v účetních a daňových předpisech,
například uznávání daňových nákladů.
Ve čtvrté kapitole nabízíme vyplněné Daňové přiznání, které vychází ze vzorových
příkladů. Navazující kapitola pátá obsahuje kompletní Účetní závěrku podle nových
pravidel, tj. Rozvahu, Výsledovku, Přílohu a související Přehledy cash-flow a vlastního
kapitálu.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 25.6.2018 a svátek má
Ivan, zítra Adriana.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy