(r)Evolúcia vedomia

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření

kniha (r)Evolúcia vedomia
kódPE136874
ISBN
EAN9788089502257
Autor
VydavatelHLADOHLAS Group
Cena s DPH217 Kč
Cena bez DPH188.7 Kč
Doporučená cena249 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 217 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

"Bojíte sa vlastného zrkadla, a tak ho radšej nastavujete ostatným.Čo na tom, že nevidíte to vlastné." Liana Safi Adarsha2012 - koniec sveta alebo nový začiatok? Ako funguje myseľ? Dokážeme stíšiť tú večnú vravu vo svojej hlave? Sex - brána do neba, či do pekla? Je homosexualita chorobou? Muži vs. Ženy -musíme neustále spolu bojovať? Majú dnešné náboženstva ešte nejaký zmysel? Do akej miery ovplyvňujú chod na Zemi? Kresťan, žid, muslim, černoch, beloch. sme skutočne každý iný? Je morálka iba maskou za ktorú sa skrývame? Keďže dejiny píšu víťazi - čo nás učia v škole a čo je naozaj pravda? Dokážeme ešte prežiť vo svete peňazí - kapitalizmu? Kniha (R)EVOLÚCIA VEDOMIA vám odpovie nie len na tieto otázky, ale aj na mnoho ďalších. Autorka hovorí, že je nutnosťou zmeniť veľa zaužívaných pravidiel a spoločenských konvencií, ktoré dnes fungujú najmä na princípe pretvárky a pokrytectva. "Táto zmena však musí nastať najskôr individuálne - v každom človeku na úrovni jeho vedomia." Liana Safi Adarsha pracuje v oblasti slovenských médií a okrem iného strávila určitý čas v Oshovom meditačnom stredisku v indickej Púne.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 20.9.2013.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 24.6.2018 a svátek má
Jan, zítra Ivan.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy