
kód | KOKOS102324 |
ISBN | |
EAN | 9788086130132 |
Autor | |
Vydavatel | |
Cena s DPH | 321 Kč |
Cena bez DPH | 279.1 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 57 Kč |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 321 Kč s DPH.
Politologická studie o slavném skladateli Richardu Wagnerovi, který nevytvořil jen velké dílo umělecké, ale napsal také řadu spisů teoretických a esejistických, v nichž rozvíjí jakousi politickou estetiku. Stát, který vznikne po žádoucí přeměně společnosti, bude výsledkem výchovy člověka uměním. Idea ´nejsvětějšího a nejvzněšenějšího boje´, který Wagner v rámci své utopie vyhlašuje a zdůvodňuje, však měla neblahý osud, vyjádřený spojením jména Wagnerova se jménem Adolfa Hitlera. Hitler Wagnera doslova uctíval a tak se estetické utopie velkého umělce ideologicky a propagandisticky zmocnil národní socialismus. Wagnerova estetická utopie, jeho pokus nahradit reálnou politiku uměním, tedy dějinně ztroskotal.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 15.3.2013.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.