...ismy - jak chápat módu

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření

kniha ...ismy - jak chápat módu
kódEM0163561
ISBN
EAN9788073913991
Autor
VydavatelSlovart
Cena s DPH254 Kč
Cena bez DPH220.9 Kč
Doporučená cena299 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 254 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Novinkou v sérii bestsellerů, mezi které patří: Ismy: Jak chápat umění, Ismy: Jak chápat architekturu. Nabízí velké množství informací ve zhuštěně formě v praktickém příručním formátu. Sleduje vývoj módy a módního průmyslu v řadě vzájemně propojených trendů a směrů (tzv. ismů), od řecko-románské tógy přes krinolínu až po nejnovější modely z přehlídkového mola. Publikace je řazena chronologicky a pojednává o vývoji oděvnictví, počátku haute couture a rozmachu módy do podoby, v jaké ji známe dnes. Vše dokumentují klíčové příklady z nejvýznamnějších mezinárodních oděvních sbírek. Nechybí ani přehled módních návrhářů od klasiků, jakými jsou Coco Chanelová či Dior, až k současným módním velikánům, např. Tomu Fordovi a Marcu Jacobsovi. Kniha sleduje nejen vazby mezi návrháři a jejich vzájemný vliv, ale také módní ikony od Marie Antoinetty po Audrey Hepburnovou nebo princeznu Dianu a módní múzy od Madame de Pompadour po Sarah Jessicu Parkerovou. V publikaci se objevují i příbuzná témata, jako jsou doplňky apod. Praktickou a přehlednou příručku ocení každý, kdo se zajímá o módu a oděvnictví.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 23.6.2018 a svátek má
Zdeňka, zítra Jan.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy